jacek@inos.waw.pl - awarie, sprawy techniczne
kaczoro@plusnet.pl - awarie, sprawy finansowe

 
Aktualności
Wprowadzenie
Tryby Active i Passive
Ściąganie klienta DC
Instalacja klienta DC
Konfiguracja klienta DC
Jak się zrobić Active
Korzystanie z programu
Pobierz program
Regulamin
Operatorzy HUBa
Pomoc

J A K   S I Ę   Z R O B I Ć   A C T I V E


Jeśli przy Twojej nazwie użytkownika na liście użytkowników nie ma murka, nie musisz czytać tego rozdziału. Skoro jednak czytasz, to znaczy, że murek definitywnie posiadasz. Spróbujmy coś z tym zrobić. Na początek kliknij menu „plik” i wybierz „ustawienia”. Otworzy się znajome okienko. Z zakładek po lewej wybieramy „connection settings” Zobaczymy takie okienko:


Jeśli używamy firewalla z Windows XP to wybierzmy opcje „Firewall with UPNP”. Klikamy OK. Okienko sie zamyka. Znowu wchodzimy w menu „plik” i wybieramy „połącz ponownie”. Murek powinien zniknąć. Jeśli nie znika, a umiemy skonfigurować nasz FireWall, wybieramy opcję „Firewall with manual port forwarding”, wpisujemy w pole „External/WAN IP” nasz zewnętrzny adres IP, oraz w pola Ports TCP i UDP numery portów na których ma działać nasz DirectConnect. Klikamy OK, konfigurujemy nasz firewall, po czym wybieramy menu „plik” i „połącz ponownie”. Jeśli nadal mamy murek, to albo napiszemy na forum, poprosimy kolegę aby do nas przyszedł i pomógł, Ew. udzielił korepetycji przez GG, albo skazani jesteśmy na bycie Passive.

SkinU




Wszelkie prawa zastrzeżone!   KLAUDYNY.waw.pl © 2002-2006